POLIGAMI - PART I

 POLIGAMI PART I

*******************

"Soalan : Saya nak tanya lelaki dalam group ni berapa ramai yang nak nikah satu lagi kalau isteri dia tak kisah pun nak bermadu"

Jawapan dari seorang lelaki : Bagi aku..kalau aku mampu sekalipun...aku tetap setia untuk wife ku sorang...kerana aku tau betapa sakitnya dan hancurnya hati bila diduakan...setialah pada yg satu..hidup inipun sementara bkn kekal selamanya...seperti tujuan kita mula menikahinya x da pun kita melafaskan kata2 nak beristeri lebih dari satu yg kita lafaskan sayang n mencintainya seorang...kenapa harus beristeri lebih dari satu?


πŸ‘‰ tetibe aku terfikir.. kalau lah aku jumpa lelaki ni... confirm aku akan pandang die , letak tangan kat dagu tanpa berkelip pun mata sebab die adalah lelaki yang "luar biasa".. Lelaki yg "biasa" aku jumpa  , akan jawab

"Salah ke kawin lagi? Lelaki boleh kawin 4 kan? So apa masalahnya?? U je yg x boleh terima bermadu" . Yang x mampu dari setiap sudut pon jawab macamtu. Yang rase2 macam mampu tapi sebenarnya x pon akan jawab macamtu. Apa lagi yang memang "mampu" . 

Aku ade banyak kes nak share bab lelaki dan poligami, lelaki dan skandal termasuk perempuan si penyondol.  So kene buat part 1 part 2 part 3 macam drama bersiri 🀣


-NA'22-

0192635631

Comments

Popular posts from this blog

Tukar nama STRATA

Kecuaian perubatan (medical negligence) saman hospital

BLANKET CONSENT