Assalamualaikum pembuka bicara. Knapa blog ni wujud. Jawapannya... Sbb aku nk menulis. Berkongsi ilmu yg ramai diluar x pasti.. tertanya2.. dan mungkin keliru.

Nak kata aku pandai. Tak lah sgt. Ramai lagi dluar yg lebih pandai. Cume aku akn berkongsi melalui pengalaman.

Kenapa aku x guna page ke fb? Sbb aku dah belajar 1 bende. Bila kau expose bhw kau "tau", kau akn secara langsung mengundang musuh yg sentiasa mencari kesalahan kau dan ramailah kemudiannya musuh yg bakal menjatuhkan kau.

Tak kirelah dia perempuan atau die lelaki. Die tetap akn jatuhkan kau dgn 1game yang tak sihat. Kalau org tua2 kata, kau berani lawan lah depan2 kan. Ni tak.. berdepan satu sama satu tak pernah. Tapi sbb nk jatuhkan jugak org tu, maka mulalah pakai  bomoh, kene sebarkan fitnah,  viral sane viral sini da macam Retis...xcukup tu, ada pulak pi tanam tu tanam ni sebab nk jatuhkan kau. Cukuplah....

Pasang niat jika kita ada ilmu yg boleh dikongsi. Maka sharelah moga memberi manfaat kepada mereka yang membaca nya. InsyaAllah...

NA'2017

Comments

Popular posts from this blog

Tukar nama STRATA

Kecuaian perubatan (medical negligence) saman hospital

BLANKET CONSENT